I přes ničivou povodeň navýšila skupina Kofola ve třetím čtvrtletí tržby. Rostl i ukazatel EBITDA

I přes ničivou povodeň navýšila skupina Kofola ve třetím čtvrtletí tržby. Rostl i ukazatel EBITDA

Hlavní sezónou prošla nápojářská rodina Kofola ČeskoSlovensko na výbornou. Tržby ve 3. kvartálu roku rostly ve srovnání s loňskem o 33 %, dařilo se všem pilířům skupiny, včetně nově začleněných pivovarů. Skupinová EBITDA dosáhla za 9 měsíců roku 1,6 mld. korun. Její výhled do konce roku slibuje vedení Kofoly na úrovni horní avizované hranice.

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Kofola přes ničivé povodně míří k horní hranici celoročního hospodářského výsledku. Vývoj cen a rozvoj nápojového průmyslu ovlivňují vládní rozhodnutí

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za 2. čtvrtletí, které potvrzují dobře nastavené řízení rodinné nápojářské firmy. Dařilo se všem nápojovým pilířům, z formátů pak nejvíce rostly čepované nápoje. S ohledem na úspěšnou letní sezónu bude Kofola i přes následky ničivé povodně směřovat k horní hranici avizovaného celoročního hospodářského výsledku (EBITDA).

Pomozte s námi těm, kterým povodeň vstoupila do života!
Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Ničivá povodeň zasáhla Kofolu. Rodinná nápojářská firma byla připravena na všech svých lokacích, divoká voda uštědřila šrámy zvláště Krnovu

Kofola a její lidé zažili stejně jako mnozí další obyvatelé a firmy Moravy náročný víkend. Opava, kde kdysi v roce 1960 vznikla receptura Kofoly, Krnov, kde je dnes jeden z největších výrobních závodů, stejně tak jako města Hanušovice či Litovel, která jsou novými pivovarskými lokacemi Kofoly, bojovaly v uplynulých dnech s divokou vodou. Její následky se budou vyhodnocovat v dalších dnech.

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Kofola hledá ve svém sadu cesty, jak posílit české ovocnářství

Na začátku roku oznámila rodinná nápojářská firma koupi téměř 60 hektarů jabloňových sadů v Libině na Šumpersku, které tím zachránila před vyklučením. Ani ne půl roku od převzetí už Kofola ukazuje, kam se rozhodla Pragerovy sady posunout a jaký originální přístup k novému odvětví svého působení zvolila.

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Vyšší tržby, ale i pokles energií a hlavních vstupů pomohly Kofole k vydařeným výsledkům za první čtvrtletí

Nápojářská rodina, která v prvním čtvrtletí dokončila hned dvě zajímavé akvizice, má do sezóny nabito. Kromě funkční minerální vody Korunní v plechovce uvádí například i nový nápoj pro děti Jupík SPARKY. S ohledem na celkově pozitivní výhled chce valné hromadě předložit návrh na vyplacení dividendy ve výši 13,50 Kč na 1 akcii před zdaněním. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává zatím beze změny.

Na trh přichází zdravější alternativa nápojů v plechovce, určená pro  děti a mladé teenagery

Na trh přichází zdravější alternativa nápojů v plechovce, určená pro děti a mladé teenagery

Že energetické nápoje dětem do ruky nepatří, to snad už každý ví. Společnost Kofola, která pečuje o tradiční nápojové značky a každoročně přichází s produktovými inovacemi, se letos rozhodla nabídnout dětem nový drink v plechovce. Jupík SPARKY je postavený na vodě, ovocné šťávě a nízkém obsahu cukru a je určený pro čerstvé teenagery. Bude dostupný v designově atraktivní plechovce ve třech variantách – CHILL, FUN a HYPE.

Kofola potvrdila velmi dobrý výsledek loňského roku s provozním ziskem EBITDA ve výši 1,25 miliardy korun.

Kofola potvrdila velmi dobrý výsledek loňského roku s provozním ziskem EBITDA ve výši 1,25 miliardy korun.

Skupina Kofola ve své výroční zprávě potvrdila v únoru zveřejněné, předběžné výsledky. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává v rozmezí 1,55 – 1,80 miliardy korun, růst tržeb odhaduje vedení firmy o 25 %.

Kofola představila nové logo. Proměnou projdou lahve i etikety

Kofola představila nové logo. Proměnou projdou lahve i etikety

Kofola, jedna z tradičních československých značek s více než šedesátiletou historií, dostává po letech nový impulz. Změnou projde logo i celé portfolio značky včetně etiket, lahví, plechovek či sklenic. Navzdory zdánlivé jednoduchosti stála za proměnou dlouhá cesta, která zahrnovala sedm let hledání, desítky návrhů od renomovaných grafických a kreativních studií a několik spotřebitelských testů, ze kterých vzešel vítězný návrh.

Kofola dokončila nákup většinového podílu v pivovarech Zubr, Holba a Litovel

Kofola dokončila nákup většinového podílu v pivovarech Zubr, Holba a Litovel

Společnost Pivovary CZ Group zůstane samostatně řízeným pilířem rodinné nápojářské skupiny.

Výsledky Kofoly mírně překonaly očekávání. Skokanem roku se stalo UGO

Výsledky Kofoly mírně překonaly očekávání. Skokanem roku se stalo UGO

Skupina Kofola zveřejnila předběžné výsledky roku 2023 a potvrdila dosažení horní hranice avizovaného cíle EBITDA, resp. 1,25 mld. korun. Tržby Kofole vyrostly o 10 % oproti loňskému roku a dosáhly 8,69 mld. korun.

Rodinná nápojářská firma vstupuje do nového byznysu. Provozovat bude automaty na teplé i studené nápoje a  snacky

Rodinná nápojářská firma vstupuje do nového byznysu. Provozovat bude automaty na teplé i studené nápoje a snacky

Kofola ČeskoSlovensko a.s. koupila 49% podíl ve společnosti MIXA VENDING s.r.o., která se zaměřuje na provozování nápojových a jídelních automatů. Dochází tak k zajímavému spojení dvou českých rodinných firem, které na trhu působí přes 30 let.

Kofola se stala majitelem Pragerových sadů Libina, zachránila je před vyklučením

Kofola se stala majitelem Pragerových sadů Libina, zachránila je před vyklučením

V říjnu loňského roku oznámila společnost Kofola ČeskoSlovensko svůj záměr stát se majitelem jabloňových sadů na úpatí Nízkého Jeseníku. Transakce nabyla v těchto dnech platnost a sady v Libině se staly další součástí rodinné nápojářské firmy.

Načíst další