Karel Hrbek přechází za novými výzvami do světa čaje a kávy, novým marketingovým ředitelem Kofoly ČeskoSlovensko se stává Pavol Chalupka
Skupina Kofola v létě rozšířila své portfolio akvizicí společnosti Espresso, kterou spojila se společností LEROS a vytvořila tak nový, bylinkami, čajem a kávou provoněný pilíř svého podnikání. Ten chce Skupina intenzivně rozvíjet, a proto v něm posiluje týmy. Do čela marketingu společnosti LEROS proto nastoupil 1. listopadu dosavadní šéf marketingu Kofoly ČeskoSlovensko Karel Hrbek. Jeho žezlo v Kofole na českém a slovenském trhu přebírá Pavol Chalupka.
Pro Kofolu je příznačné, že svým zaměstnancům dává příležitost růst stejným tempem, jakým roste samotná společnost. Karel Hrbek se na komunikaci jejích značek podílí 15 let a jeho nástupce, Pavol Chalupka, s krátkou přestávkou 13 let. Karel se nejdříve věnoval vlajkové značce Kofole Original a pomohl jí vytvořit silné spojení s motivem lásky. Poslední roky držel ochrannou ruku nad marketingem všech značek společnosti Kofola ČeskoSlovensko.
Historie Pavola Chalupky v Kofole je ještě pestřejší. Jako brand manažer se nejdříve věnoval značkám Jupí a Jupík, poté mu byla svěřena ikonická značka Kofola Original na Slovensku. Po téměř čtyřech letech využil příležitost a jako senior brand manažer řídil až do roku 2012 marketing značek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Posledních 5 let působil jako šéf týmu celého portfolia vod, včetně klíčové značky Rajec.