Kofolí prasátko je zpět. Letos vybízí k darování dobroty

Kofolí prasátko je zpět. Letos vybízí k darování dobroty

Na legendární vánoční reklamu od Kofoly čeká u televizních obrazovek snad každý Čech. Oblíbený divočák, co má „velký zahnutý zuby nahoru”, se stal doslova symbolem příchozích Vánoc. Kofola v letošní kampani představí nejen svou limitovanou edici, která vznikla spojením tradičních českých firem, ale i nové vánoční poselství.

Srdcaři v terénu

Srdcaři v terénu

Je to už víc než měsíc, co Krnov, Hanušovice a Litoval zasáhly povodně. Na projekt #zlasky se nám podařilo vybrat už 19,3 milionů korun. O pomoc nás požádalo téměř 250 rodin. Naši interní trenéři Šárka Gřundělová a Pepa Šimberský se za těmito rodinami s obrovským nasazením vydali. Co v terénu zažívali a viděli, nám popsali v rozhovoru.

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.

Pomozte s námi těm, kterým povodeň vstoupila do života!
Druhý ročník projektu Stezky z lásky přinesl kilometry opravených turistických tras i  nová přátelství

Druhý ročník projektu Stezky z lásky přinesl kilometry opravených turistických tras i nová přátelství

Celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky, jehož organizátory jsou Klub českých turistů (KČT), Kofola a RegioJet, se s letošním rokem uzavírá a vykazuje působivou bilanci úspěchů. Projekt, zaměřený na obnovu turistických tras a dalších přírodně a turisticky atraktivních míst, od svého založení v květnu loňského roku výrazně přispěl k péči o českou krajinu. Za rok a půl svého trvání projekt přivedl dohromady téměř 700 dobrovolníků, kteří během 33 akcí opravili pozoruhodných 45 kilometrů turistických tras po celé České republice.

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Sbírejte kódy pod víčky a darujte tyto Vánoce dobrotu

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.

Loučíme se s panem Jaroslavem Knapem

Loučíme se s panem Jaroslavem Knapem

S lítostí oznamujeme, že nás v sobotu 19. října v úžasných 95 letech opustil RNDr. Jaroslav Knap, klíčová osobnost, která stála u samotného zrodu naší legendární Kofoly.

Stromem roku se stal 800letý dub z Chrudimska

Stromem roku se stal 800letý dub z Chrudimska

Lidé zvolili nového nositele titulu Strom roku České republiky. Stal se jím Lukavický dub ze stejnojmenné obce v Pardubickém kraji. Vítěze vyhlásila Nadace Partnerství na slavnostním vyhlášení v Brně. Od veřejnosti památný dub letní obdržel bezmála 10 tisíc hlasů. Další dvě místa připadla českým národním stromům: Stříbro získala památná Roštínská lípa na Kroměřížsku, bronz připadl dvojici Lip u Wohlmannova kříže rostoucí v obci Václavice u Hrádku nad Nisou. Kompletní výsledky ankety jsou již na webu www.stromroku.cz. Anketu Strom roku pořádá Nadace Partnerství pod záštitou ministra životního prostředí a za podpory Státního fondu životního prostředí. Generálním partnerem ankety je minerální voda Ondrášovka.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

Na vlně pomoci: Zpěváci a influenceři pomáhali obětem povodní. A budou v tom pokračovat.

V úterý 15. října proběhl v pražském klubu Doupě benefiční koncert s názvem Na vlně pomoci, jehož cílem bylo podpořit oběti ničivých zářijových povodní. Akce měla zároveň pomoci obnovit vlnu solidarity, která začala slábnout. Koncert byl zaměřen především na mladé lidi, kteří ukázali, že mají vůli i sílu pomáhat, a to především prostřednictvím sociálních sítí.

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Benefiční koncert na pomoc obětem povodní podpoří desítky mladých umělců a influencerů

Patnáctého října 2024 od 20 hodin proběhne v pražském Hudebním klubu Doupě benefiční koncert na podporu obětí povodní s názvem Na vlně pomoci. Tento koncert je jedinou popovodňovou benefiční akcí zaměřenou na mladou generaci, která se o sbírkách a možnostech pomoci často nedozví z klasických médií, protože je nesleduje. Klíčovým komunikačním kanálem pro generaci Z jsou sociální sítě, a proto si je organizátoři, online médium BoldNews ve spolupráci s festivalem Metronome Prague a United Islands of Prague, vybrali jako hlavní médium pro šíření informací.

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

První várka okamžité pomoci letí potřebným!

Tři lokality, více než 150 žádostí a rodina od rodiny jiné starosti. Někomu chybí postel, jinému oblečení nebo třeba potřeby pro děti do školy. Jsou tací, kteří shání vysoušeč, jiný potřebují pomoct s úhradou zedníka.

Načíst další