Dvě třetiny párů se dnes seznámí online. Offline láska teď dostává druhou šanci

Dvě třetiny párů se dnes seznámí online. Offline láska teď dostává druhou šanci

Láska má existenční problémy. Víc jak 60 % párů se dnes seznamuje online. Obrazovky ale těžko nahradí první nesmělý pohled, nervózní úsměv nebo dotek ruky při osobním setkání. Právě na tento fenomén reaguje nová kampaň značky Kofola.

Kofola slaví 65 let. Jak se psal příběh lásky, nezaměnitelné chuti a úspěšného podnikání?

Kofola slaví 65 let. Jak se psal příběh lásky, nezaměnitelné chuti a úspěšného podnikání?

Chuť, která vás vrátí do dětství, spojuje generace, vyvolává nostalgii a překvapuje jedinečností. Kofola, která sjela poprvé z výrobní linky 27. března 1960, slaví své 65. narozeniny. Historie nezaměnitelného nápoje, který vznikl jako domácí alternativa k západním kolám, je o tradici, inovacích i odhodlání dělat věci jinak. Kdo stojí za jejím příběhem dnes? A jaká bude Kofola budoucnosti?

Stezky z lásky píší výjimečné příběhy: Od lávek na Smrku po přátelství vzniklá v dešti

Stezky z lásky píší výjimečné příběhy: Od lávek na Smrku po přátelství vzniklá v dešti

Celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky, organizovaný Klubem českých turistů (KČT), společností Kofola ČeskoSlovensko a dopravcem RegioJet, za dva roky své existence dokázal, že chuť pomáhat české krajině má spousta lidí napříč generacemi i profesemi. Od května 2023 se uskutečnilo už 39 akcí, do kterých se zapojilo přes 750 dobrovolníků. Společně opravili přes 49 kilometrů turistických tras a přispěli k obnově desítek stezek i dalších přírodních míst. Projekt má také svého největšího srdcaře – Lukáše Buriana, který se zúčastnil už jubilejní dvacáté brigády a letos je přihlášený na každou další.

Kofola se pustila do záchrany brownfieldu. Zahájila výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích

Kofola se pustila do záchrany brownfieldu. Zahájila výstavbu nového sídla v Dolních Vítkovicích

Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko nový život. Kromě kanceláří zde zbuduje návštěvnickou atrakci v podobě interaktivního muzea tradiční značky Kofola.

Kofola pomáhá gastro podnikům hledat úspory, které pomohou nejen přírodě, ale i ekonomice provozoven

Kofola pomáhá gastro podnikům hledat úspory, které pomohou nejen přírodě, ale i ekonomice provozoven

Udržitelný přístup v gastronomii nemusí být až tak složitý ani časově náročný. Když se vezme za správný konec, může přinést nejen dobrý pocit, ale i zajímavé úspory a nové zákazníky. Aspoň tak to vidí společnost Kofola ČeskoSlovensko, která spustila pro své gastro zákazníky projekt Neleníme, zeleníme.

Kofola i letos na festivalech

Kofola i letos na festivalech

Léto bez festivalů a vychlazené Kofoly? To by nebylo ono! Ani letos nebudeme chybět na těch největších hudebních peckách. Tak kam spolu tento rok vyrazíme?

Máme nabito do sezóny

Máme nabito do sezóny

Minulý rok jsme na vývoji nových produktů pracovali opravdu pilně a s nasazením. Díky tomu si teď můžeme představit hromadu novinek napříč celým portfoliem. Jaké to jsou? Pojďme si je představit!

Třetí ročník projektu Stezky z lásky startuje: Opět pomůžeme české přírodě a budeme budovat vztahy

Třetí ročník projektu Stezky z lásky startuje: Opět pomůžeme české přírodě a budeme budovat vztahy

Celorepublikový dobrovolnický projekt Stezky z lásky, za kterým stojí Klub českých turistů (KČT), společnost Kofola ČeskoSlovensko a dopravce RegioJet, vstupuje do svého třetího ročníku. I letos přispěje k obnově zničených turistických tras a dalších míst v české krajině. Projekt spojuje již třetí rok dobrovolníky ze všech koutů, kteří sdílejí lásku k přírodě a chuť něco změnit.

Vraťte lásku do offline světa a soutěžte o hodnotné ceny

Vraťte lásku do offline světa a soutěžte o hodnotné ceny

Láska má existenční problémy. Víc jak 60 % párů se seznamuje online, ale obrazovka jen těžko nahradí osobní setkání. Kofola proto v rámci své kampaně vybízí všechny, aby vyrazili na Kofolu a zažili lásku naživo. Celou kampaň bude doprovázet spotřebitelská soutěž o hodnotné ceny.

Kofola letos přiveze Náměstí Lásky i na Colours of Ostrava. Festival přinese velká zahraniční i tuzemská jména

Kofola letos přiveze Náměstí Lásky i na Colours of Ostrava. Festival přinese velká zahraniční i tuzemská jména

Program dvaadvacátého ročníku Colours of Ostrava se pomalu ale jistě dostává do své finální podoby. Na pražské tiskové konferenci ohlásili pořadatelé trojici interpretů, kteří vystoupí na hlavních scénách festivalu mezi 16. a 19. červencem. Kofola přiveze do areálu Dolní oblasti Vítkovic Náměstí Lásky.

Čapovaná Kofola patří k našim restauracím stejně jako dobrá hudba

Čapovaná Kofola patří k našim restauracím stejně jako dobrá hudba

Tatry Mountain Resorts jsou jedním z našich nejdůležitějších partnerů. Předsedy představenstva Igora Rattaje jsme se zeptali, co se na českých sjezdovkách nejčastěji pije a jak si u zákazníků stojí náš nedávno představený Semtex AIR.

F.H. Prager se mění na PRAGER’S a v roce 2025 cílí na 60 milionový obrat

F.H. Prager se mění na PRAGER’S a v roce 2025 cílí na 60 milionový obrat

Už je tomu 15 let, co vykvasil první řemeslný cider z dílny F.H. Prager. V roce 2019 značku koupila společnost Kofola ČeskoSlovensko, která ji rozvíjí samostatně v tzv. inkubátoru pod vedením dvou mladých energických majitelů. Ti plánují v roce 2025, kromě změny názvu, představit zcela nové produkty, obsadit zajímavé mimoevropské trhy a téměř zdvojnásobit obrat.

Zobrazit další