Fľaša z fľaše. Vďaka slovenskému zálohovému systému sa Kláštorná Kalcia ako prvá plní do obalov vyrobených iba z re… https://t.co/SgSJcS9zFH
Aktuality

Spoločnosť Kofola spúšťa plnenie nápojov do 100 % rPET vyrobeného iba zo slovenských zálohovaných fliaš
Z fľaše do fľaše, z plechovky do plechovky. Tento hlavný cieľ, prečo Slovensko v roku 2022 zaviedlo zálohový systém na jednorazové nápojové obaly, sa podarilo medzi prvými naplniť spoločnosti Kofola. V týchto dňoch spustila vo svojom výrobnom závode v Kláštore pod Znievom plnenie minerálnej vody Kláštorná Kalcia do fliaš vyrobených iba z recyklovaných PET fliaš zo slovenského zálohového systému a stáva sa tak u nás pionierom v uzavretí cirkularity svojich obalov.

Kofola našla bylinkový recept na osvieženie kategórie ochutených vôd
Trhu s ochutenými vodami dáva Rajec nový impulz s novinkou, ktorá má ešte intenzívnejšiu chuť slovenských byliniek a po novom aj čaju. Nesýtený Rajec Čaj Ľadová bylinka ponúkne osvieženie, ktoré je založené na prírodných výťažkoch, je bez konzervantov, a navyše s menším obsahom cukru ako majú bežné ľadové čaje.

LEROS rozšiřuje své portfolio o přírodní bylinkovou kosmetiku
Tradiční česká značka LEROS, která již více než šedesát let zpracovává bylinky do čajů a bylinných směsí, představuje osvěžující řadu přírodní tělové kosmetiky „Bazalka & Verbena“. Celá kolekce má osvěžující citrusovou, jemně kořeněnou vůní bazalky, verbeny a citronové trávy, která osvěží tělo i mysl. Řada obsahuje unikátní sprchovou pastu, suchý tělový olej, vyživující tělový krém, ručně vyráběné mýdlo nebo bytovou vůni.
Kofola splnila vytyčené roční cíle. K úspěchu v ekonomicky složitém roce přispěly i čerstvé a voňavé nápoje
I přes zvýšené náklady na energie a suroviny dosáhla Skupina Kofola provozního zisku EBITDA na úrovni 1,11 mld. korun. K tomu přispěly rostoucí prodeje v klíčových prodejních kanálech, rekordní letní sezóna, meziroční růst kategorie nápojů na cesty, ale i sílící obliba čerstvých šťáv a bylinných čajů. Kofola tak potvrdila svou roli významného domácího výrobce, který je schopen díky efektivnímu řízení dosahovat stabilních výsledků.