Neoddělitelná víčka neminou ani naše nápoje

Neoddělitelná víčka neminou ani naše nápoje

Na základě rozhodnutí Evropské unie musí od července 2024 všichni výrobci povinně uvádět na trh nápoje opatřené neodnímatelným uzávěrem. Pokud by došlo k nedodržení legislativní povinnosti, mohli by výrobci čelit vysokým pokutám od státu.

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Kofola vyzývá k péči o lásku a vzájemnému dotýkání

Poté, co Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce originální československá značka změnit.

Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání

Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání

Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce Kofola originální cestou změnit.

Stezky z lásky

Stezky z lásky

Naše Země nenabízí jen Sněžku a Tatry, ale i tisíce stezek po planinách, horách, lesích i úpatích, o které ale někdo musí pečovat.

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“ Značka Rajec v nové kampani děkuje přírodě a vyzývá k péči o ni

Značka pramenité vody Rajec, která je součástí portfolia společnosti Kofola již 20 let, přichází na televizní obrazovky s novou kampaní. V televizním spotu se opět vrací do panensky čisté přírody v Rajecké dolině, místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po nedotčeném údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama.

Mobil, nebo láska?

Mobil, nebo láska?

Ať už se jedná o objetí, pusu, nebo něžné tulení, dotyky jsou jeden z neoblíbenějších jazyků lásky, které známe a přináší s sebou štěstí, vzrušení, i uklidnění.

„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody

„Čo o mne vieš?“ Dara Rolins přichází s nově přezpívanou písní i videoklipem na podporu nové funkční minerální vody

Tradiční minerální voda Korunní z portfolia společnosti Kofola přináší novinku – funkční ochucenou minerální vodu v plechovce. Společně se zpěvačkou Darou Rolins natočila remake slavné skladby „Čo o mne vieš,“ která tak po 36 letech dostává nový náboj.

Na trh přichází zdravější alternativa nápojů v plechovce, určená pro  děti a mladé teenagery

Na trh přichází zdravější alternativa nápojů v plechovce, určená pro děti a mladé teenagery

Že energetické nápoje dětem do ruky nepatří, to snad už každý ví. Společnost Kofola, která pečuje o tradiční nápojové značky a každoročně přichází s produktovými inovacemi, se letos rozhodla nabídnout dětem nový drink v plechovce. Jupík SPARKY je postavený na vodě, ovocné šťávě a nízkém obsahu cukru a je určený pro čerstvé teenagery. Bude dostupný v designově atraktivní plechovce ve třech variantách – CHILL, FUN a HYPE.

Kofola potvrdila velmi dobrý výsledek loňského roku s provozním ziskem EBITDA ve výši 1,25 miliardy korun.

Kofola potvrdila velmi dobrý výsledek loňského roku s provozním ziskem EBITDA ve výši 1,25 miliardy korun.

Skupina Kofola ve své výroční zprávě potvrdila v únoru zveřejněné, předběžné výsledky. Výhled EBITDA pro rok 2024 zůstává v rozmezí 1,55 – 1,80 miliardy korun, růst tržeb odhaduje vedení firmy o 25 %.

Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!

Letošní rok slaví naše značky celou řadu jubileí!

Víte, které naše značky slaví kulatiny? Tento rok je pro spoustu z nich významným milníkem. Pojďte se s námi vydat na výlet do historie plný výjimečných příběhů našich značek.

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

Zdravé a funkční nápoje se těší stále větší oblibě, na trh proto přichází nová obohacená minerální voda

Tradiční minerální voda Korunní s téměř 150 letou historií uvádí na trh novinku doplněnou o funkční látky, které zlepšují obranyschopnost organismu, mírní únavu nebo podporují soustředění a mentální výkon. Dostupná bude ve třech variantách.

Kofola představila nové logo. Proměnou projdou lahve i etikety

Kofola představila nové logo. Proměnou projdou lahve i etikety

Kofola, jedna z tradičních československých značek s více než šedesátiletou historií, dostává po letech nový impulz. Změnou projde logo i celé portfolio značky včetně etiket, lahví, plechovek či sklenic. Navzdory zdánlivé jednoduchosti stála za proměnou dlouhá cesta, která zahrnovala sedm let hledání, desítky návrhů od renomovaných grafických a kreativních studií a několik spotřebitelských testů, ze kterých vzešel vítězný návrh.

Načíst další