
Kofola podpořila putovní výstavu Voda a civilizace
Covidu navzdory vyjíždí úspěšná výstava unikátních fotografií a informací z výzkumů českých vědců na další tour českými městy. V dubnu se zastaví na první štaci ve městě Mělník.
Covidu navzdory vyjíždí úspěšná výstava unikátních fotografií a informací z výzkumů českých vědců na další tour českými městy. V dubnu se zastaví na první štaci ve městě Mělník.
Kofola přichází s novou kampaní, již tradičně prostoupenou láskou. Značka dlouhodobě fandí zamilovaným a v aktuální kampani Láska má 1000 jmen rozvíjí motiv přezdívek, kterými se mezi sebou partneři oslovují. Láskyplná pojmenování mohou být něžná, vtipná a občas i trochu peprná. Vždy ale vyjadřují jedinečné pouto, které spojuje dva milující se lidi a dotváří příběh jejich lásky.
Společnost Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla připomenout a oživit automobilovou legendu. Slavný sicilský závod Targa Florio se kterým nás spojuje příběh nejslavnější české automobilové závodnice v něm. Připravila řadu prémiových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy ze sicilských citrusů s názvem Targa Florio.
Společnost Kofola ČeskoSlovensko pokračuje v rozšiřování svého produktového portfolia. Na trh aktuálně uvádí novou značku citrusových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy. Novinka s názvem Targa Florio obohatí segment prémiových limonád.
I přes značná omezení na trhu v posledních měsících roku z důvodu koronavirové pandemie uzavřela Skupina Kofola rok 2020 mírně nad očekávání. Hodnota ukazatele EBITDA za rok 2020 dosáhla podle předběžných hospodářských výsledků 1,03 miliardy korun. Celoroční tržby klesly ve srovnání s loňským rokem o 3,7 %. Za relativně nízkým poklesem tržeb je i úspěšná akvizice minerálních vod Ondrášovka a Korunní, které přispěly k růstu podílu na retailovém trhu.
Letošní 9. ročník osvětové kampaně Suchej únor, která pomáhá změnit stereotypy v nadměrné konzumaci alkoholu, získal důležitého spojence – partnerem kampaně se letos stala značka Kofola, která prvním stovkám šťastlivců, kteří se zaváží k měsíci bez alkoholu na e-mailu [email protected], zajistí zábavu.
Čeští zdravotníci jsou i nadále pod obrovským náporem a sami potřebují pomoci. Online supermarket Košík.cz se jim proto společně s výrobcem 100% ovocných a zeleninových šťáv a smoothies UGO rozhodl darovat potřebnou sílu a vitamíny. Za každou UGO lahvičku nakoupenou na Košíku tak dodají oba partneři druhou doktorům a sestrám v pražské Nemocnici Motol.
Poté, co Kofola ČeskoSlovensko koupila zavedenou rodinnou firmu Espresso a vstoupila do kávového byznysu, se rozhodla své voňavé portfolio rozšířit. Na trh uvádí novou značku kávy Trepallini, která je namíchaná italskými mistry, praží se pěkně postaru a staví na tradici a zkušenostech lidí podílejících se na výrobě kávy po generace. Distribuovat ji chce nejen do znovuotevřené gastronomie, ale i do domácností prostřednictvím e-shopu
Skupina Kofola zlepšila klíčové hospodářské ukazatele, skvělé výsledky vykázal zvláště československý segment postavený na tradičních značkách. Tržby zaznamenala Kofola za třetí čtvrtletí vyšší o 219,5 mil. Kč, hodnota ukazatele EBITDA narostla o 121,2 mil. Kč. Kofola si tak vytvořila rezervu na ekonomické výkyvy související s druhou vlnou pandemie koronaviru.
Společnost Kofola snižuje uhlíkovou stopu svého podnikání s cílem dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality. Patří mezi klíčové výrobce nápojů ve střední Evropě a adriatickém regionu, proto mimořádnou pozornost věnuje uhlíkové stopě nápojových obalů. Při znovuoživení slovenské minerální vody Kláštorná Kalcia vsadila na lahve z recyklovaného plastu (rPET), které jsou šetrné k životnímu prostředí a přispívají k rozvoji cirkulární ekonomiky.
Skupina Kofola obhájila svou silnou pozici v jednom z historicky nejsložitějších kvartálů, hospodaření zvládla na výbornou. Firmě k výsledkům pomohla dlouhodobá strategie postavená na tradičních a lokálních značkách, pružnost v rozhodování při hledání úspor a nadstandardní nasazení zaměstnanců. Kofole se podařilo úspěšně převzít společnosti Ondrášovku a Korunní, díky čemuž došlo k navýšení jejího tržního podílu v českém retailu. Management Kofoly očekává, že celý trh se bude postupně probouzet s tím, že i v případě dalších výkyvů má Skupina dostatečné zdroje na překlenutí těžkých časů.
V roce 1974 se spojily nejlepší přírodní a lokální suroviny, aby mohla vzniknout populární Vinea. Letos na podzim přichází s osvěžující kampaní a televizním spotem. V něm Vinea upozorňuje na to, že za její skvělou chutí nestojí jen bohatství hroznového vína, ale i dosud opomíjený černý bez. Vinea je stvořená z hroznů, bezu a špetky fantazie.