Skupina Kofola má za sebou další rekordní léto. Za růstem tržeb je i mimořádně vydařená sezóna v regionu Adriatic.

Skupina Kofola má za sebou další rekordní léto. Za růstem tržeb je i mimořádně vydařená sezóna v regionu Adriatic.

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za třetí čtvrtletí letošního roku. Tržby jí v tomto období meziročně vzrostly o dalších 34 milionů korun a o 1,6 % tak překonaly loňský rekordní výsledek. V letních měsících se dařilo jak na českém a slovenském trhu, tak v adriatickém regionu. Ten zažil oživení díky přílivu turistů, kteří loni díky pandemickým opatřením v regionu chyběli. Provozní zisk EBITDA se za devět měsíců roku meziročně zvýšil o 81 milionů korun. Management Kofoly tak zpřesnil jeho celoroční odhad v rozmezí 1,08 – 1,12 miliardy korun a na listopadové valné hromadě navrhne výplatu dividendy.

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Speciální degustační sada Vinea Kumšt Moštu je nově v prodeji. Má připomenout tradici výroby a pití hroznového moštu a podpořit tak české i slovenské vinohradníky a vinaře. Hlavním tématem kampaně jsou příběhy vinic, představení tradice hroznového moštu a cesta k jeho výrobě. Výsledkem je pak prémiová degustační sada se šesti druhy Viney, z nichž každý pochází z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sada je od začátku listopadu k dostání exkluzivně v limitovaném množství v síti Rohlík.cz.

Kofola uvádí vánoční limitované edice: Jablko se skořicí a Karamel

Kofola uvádí vánoční limitované edice: Jablko se skořicí a Karamel

Když smícháte kopec lásky s jablky se skořicí nebo karamelem, vznikne kombinace, která nemůže chybět na žádném vánočním stole. Právě spojení jablek a skořice je historicky nejoblíbenější příchutí v 15leté historii limitovaných vánočních edic Kofoly a letos přichází znovu. Společnost jí bude dělat i zcela nová karamelová příchuť. Podívejte se spolu s námi na to, které vánoční chutě Kofoly se dostaly na stupínky vítězů.

Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

„Nene, já nemusím, já už ho vidím,“ zazní před Vánoci z televizních obrazovek už po devatenácté. Vánoční reklama Kofoly, kde táta s dcerkou potkají na procházce lesem „zlaté prasátko“, bude součástí její vánoční kampaně i letos. Spot představí i speciální dárek pro fanoušky značky a vánočních tradic, který Kofola upletla spolu se značkou Fusakle. Měkká a hřejivá kolekce ponožek, šál a čepic v krásném kofoláckém vánočním designu je dostupná na stránce www.kofola.cz a bude v nabídce až do vyprodání. Kofola jako již tradičně doplnila své portfolio o dvě vánoční limitované edice, tentokrát v příchutích Kofola Karamel a Kofola Jablko se skořicí.

Freshbar UGO nově občerstvuje cestující na Hlavním nádraží v Praze

Freshbar UGO nově občerstvuje cestující na Hlavním nádraží v Praze

Od října se mohou cestující na pražském Hlavním nádraží posilnit na cesty čerstvými produkty z nabídky UGO Freshbaru. Ve spolupráci s franšízantským partnerem Lagardére Travel Retail otevřel řetězec zdravého občerstvení UGO již svou 66. provozovnu. Zákazníkům nabízí pestrou nabídku zeleninových a ovocných šťáv a smoothies, teplých lehkých svačinek z grilu i pravidelně obměňované polévkové menu.

rPET a vratné sklo jsou pro spotřebitele jednou z nejekologičtějších cest

rPET a vratné sklo jsou pro spotřebitele jednou z nejekologičtějších cest

Jaký nápojový obal je k přírodě nejšetrnější? Dlouhodobě si klademe otázku, jak vyrábět naše produkty co nejohleduplněji k přírodě, ale přitom zajistit stálou kvalitu nápojů a zachovat komfort pro spotřebitele. Už 6 let pravidelně počítáme uhlíkovou stopu jednotlivých obalů a snažíme se činit taková rozhodnutí, která v budoucnu povedou k co nejmenším nárokům na práci s primární surovinou, ke snižování spotřebované energie a k minimalizaci odpadu.

Skupina Kofola má za sebou úspěšné druhé čtvrtletí roku. Otevření trhu i správné načasování aktivit přispěly k výraznému růstu tržeb i provozního zisku EBITDA.

Skupina Kofola má za sebou úspěšné druhé čtvrtletí roku. Otevření trhu i správné načasování aktivit přispěly k výraznému růstu tržeb i provozního zisku EBITDA.

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za druhé čtvrtletí letošního roku, ve kterém se jí podařilo meziročně navýšit tržby o 23 % a provozní zisk EBITDA o 65 %. Hlavním důvodem je především výrazný červnový růst poptávky po otevření trhu včetně důležitého segmentu gastronomie. Prodeje podpořilo také počasí a volnější pohyb osob na všech trzích. Výsledkem jsou historicky rekordní červnové prodeje. A vzhledem k následnému pozitivnímu vývoji letní sezóny management Kofoly zpřesnil svůj odhad letošního provozního zisku EBITDA na rozmezí 1,08 – 1,15 miliardy korun.

Novinka: pramenitá voda Rajec BIO

Novinka: pramenitá voda Rajec BIO

Vyzkoušejte naši letošní novinku, ochucenou pramenitou vodu Rajec BIO a osvěžte se kouzlem čisté přírody. Obsahuje bylinky, ovocné šťávy a cukr pouze v BIO kvalitě.

Kofola přichází s novým projektem vratného skla do obchodů. Nabídne tak alternativu k PET lahvím a plechovkám.

Kofola přichází s novým projektem vratného skla do obchodů. Nabídne tak alternativu k PET lahvím a plechovkám.

Společnost Kofola opět dokazuje, že to s udržitelností myslí vážně. Po náročném covidem zasaženém roce přichází s novým projektem Cirkulka, díky němuž rozšíří do obchodů i velkých řetězců své portfolio tradičních nápojů ve vratných skleněných lahvích. Díky speciální modulární přepravce zachová i dosavadní komfort pro spotřebitele.

Vinea se spojila s vybranými vinaři. Společně připomínají tradici hroznového moštu v Československu

Vinea se spojila s vybranými vinaři. Společně připomínají tradici hroznového moštu v Československu

Vinea ve spolupráci s šesti českými, moravskými a slovenskými vinaři lidem v Čechách a na Slovensku připomene tradici hroznového moštu – prvotřídního lokálního produktu. Jeho pití má spoustu benefitů a vedle vína je dalším ekonomickým pilířem, o který se mohou čeští vinohradníci a vinaři do budoucna opírat. Po letošním podzimním „moštobraní“ vznikne degustační sada Vinea Kumšt Moštu se šesti druhy Viney – každá z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Prémiové sady budou k dispozici v omezeném množství ve vybraných prodejních kanálech a reprezentují kampaň „Kumšt Moštu – příběhy vinic“. Ta podpoří tradici lokálního vinohradnictví a představí, jak vypadá rok vinaře a jeho cesta k hroznovému moštu.

Lahve z recyklovaného PETu patří k těm nejekologičtějším

Lahve z recyklovaného PETu patří k těm nejekologičtějším

Opakovaným používáním PET materiálu se z odpadu stává cenný zdroj. O 60 % vyšší cena lahve Kláštorná Kalcia ze 100% rPETu stojí za úsporou 90 % CO2 při její výrobě oproti PET obalům z primární suroviny.

Sušenky ze zbytků? Biopekárna Zemanka a UGO představují  novinku, která využívá suroviny bez plýtvání

Sušenky ze zbytků? Biopekárna Zemanka a UGO představují novinku, která využívá suroviny bez plýtvání

Biopekárna Zemanka a značka UGO představují zcela novou řadu cirkulárních sušenek a krekrů. Jako suroviny využívají lisované ovocné a zeleninové zbytky z výroby paskalizovaných čerstvých šťáv a další ingredience v bio kvalitě. Výsledkem jsou slané i sladké veganské Dužinky. Řada představuje čtyři nové produkty – řepné, mrkvové, řepno-mrkvové krekry a jablečné sušenky, díky nimž se měsíčně zpracuje na 180 kg kvalitních zbytkových surovin, které by jinak končily v odpadu.

Načíst další