
Výzva Ondrášovky: Dej originální lavičce druhý život!
Kde by se podle Tebe vyjímala? Pošli nám svůj tip!
Kde by se podle Tebe vyjímala? Pošli nám svůj tip!
Kofola uvádí nealko nápoje ve vratném skle do prvních obchodů.
Dva roky poté, co Kofola koupila minerální vodu Ondrášovka, přichází tato tradiční značka se změnami a ambicí pro další růst. Od března nabízí zákazníkům své vody s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Vše se točí kolem krásného prostředí Nízkého Jeseníku, stromů a přírody. Kofola tak dává nový impuls jedné z nejstarších minerálních vod v naší zemi. První písemné zmínky o pramenu pochází už z roku 1260. To se odrazilo i do sloganu nového televizního spotu „Již od 13. století pomáháme držet rodinu v běhu.“
S nápadem vytvořit vlastní e-shop, který by byl plný originálních a srdcem vyrobených věcí, si v Kofole pohrávali už nějaký ten pátek. První vlaštovkou byly vánoční ponožky s prasátky, která vystrkují růžky z desítek tisíc bot v Česku i na Slovensku, a další Kofoměkkouši. Nyní Kofola přichází s celou kolekcí lokálního merche, který je dostupný na Kofolashop.cz.
Na zotavení hlubokých ran bude třeba dlouhých desetiletí, ale k zalepení akutních šrámů se snažíme hledat cestu i my v Kofole.
Pro posílení rozvojových aktivit zvažuje management firmy prodej téměř 5 % akcií
Novými majiteli třetinových podílů slovenského výrobce preforem pro výrobu PET lahví a také recyklátora plastových lahví, společnosti General Plastic, se stanou společnosti Mattoni 1873 a Kofola. Obě podepsaly smlouvu na odkup podílu od dosavadního majitele – společnosti GP Alliance. Ta si dále ponechá zbylou třetinu akcií. Transakce bude realizována po schválení ze strany dotčených soutěžních úřadů.
Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za třetí čtvrtletí letošního roku. Tržby jí v tomto období meziročně vzrostly o dalších 34 milionů korun a o 1,6 % tak překonaly loňský rekordní výsledek. V letních měsících se dařilo jak na českém a slovenském trhu, tak v adriatickém regionu. Ten zažil oživení díky přílivu turistů, kteří loni díky pandemickým opatřením v regionu chyběli. Provozní zisk EBITDA se za devět měsíců roku meziročně zvýšil o 81 milionů korun. Management Kofoly tak zpřesnil jeho celoroční odhad v rozmezí 1,08 – 1,12 miliardy korun a na listopadové valné hromadě navrhne výplatu dividendy.
Speciální degustační sada Vinea Kumšt Moštu je nově v prodeji. Má připomenout tradici výroby a pití hroznového moštu a podpořit tak české i slovenské vinohradníky a vinaře. Hlavním tématem kampaně jsou příběhy vinic, představení tradice hroznového moštu a cesta k jeho výrobě. Výsledkem je pak prémiová degustační sada se šesti druhy Viney, z nichž každý pochází z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sada je od začátku listopadu k dostání exkluzivně v limitovaném množství v síti Rohlík.cz.
Když smícháte kopec lásky s jablky se skořicí nebo karamelem, vznikne kombinace, která nemůže chybět na žádném vánočním stole. Právě spojení jablek a skořice je historicky nejoblíbenější příchutí v 15leté historii limitovaných vánočních edic Kofoly a letos přichází znovu. Společnost jí bude dělat i zcela nová karamelová příchuť. Podívejte se spolu s námi na to, které vánoční chutě Kofoly se dostaly na stupínky vítězů.
„Nene, já nemusím, já už ho vidím,“ zazní před Vánoci z televizních obrazovek už po devatenácté. Vánoční reklama Kofoly, kde táta s dcerkou potkají na procházce lesem „zlaté prasátko“, bude součástí její vánoční kampaně i letos. Spot představí i speciální dárek pro fanoušky značky a vánočních tradic, který Kofola upletla spolu se značkou Fusakle. Měkká a hřejivá kolekce ponožek, šál a čepic v krásném kofoláckém vánočním designu je dostupná na stránce www.kofola.cz a bude v nabídce až do vyprodání. Kofola jako již tradičně doplnila své portfolio o dvě vánoční limitované edice, tentokrát v příchutích Kofola Karamel a Kofola Jablko se skořicí.
Od října se mohou cestující na pražském Hlavním nádraží posilnit na cesty čerstvými produkty z nabídky UGO Freshbaru. Ve spolupráci s franšízantským partnerem Lagardére Travel Retail otevřel řetězec zdravého občerstvení UGO již svou 66. provozovnu. Zákazníkům nabízí pestrou nabídku zeleninových a ovocných šťáv a smoothies, teplých lehkých svačinek z grilu i pravidelně obměňované polévkové menu.