Užší a elegantnější – to je nový trend, kterým se vydávají výrobci nápojů v plechovkách

Užší a elegantnější – to je nový trend, kterým se vydávají výrobci nápojů v plechovkách

Mezi obalové trendy v posledních letech patří produkty v obalech, které jsou nejen praktické do ruky, ale také vizuálně atraktivní, aby je zákazníci na pultech obchodů snadno rozeznali od konkurence. S podobným krokem letos přichází tradiční výrobce nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko, který se rozhodl převléknout produkty ze svého portfolia do nového kabátu.

I drobné změny v obalech mohou ušetřit stovky tun materiálů ročně

I drobné změny v obalech mohou ušetřit stovky tun materiálů ročně

Nápojářská společnost Kofola ČeskoSlovensko přišla v loňském roce s obalovými inovacemi, díky kterým snížila množství použitého PET materiálu o více než 1000 tun. Dále pak sjednotila barevnost lahví pro snadnější recyklaci a u spotřebitelů sklidila úspěch i s novými vratnými skleněnými lahvemi. Svými kroky Kofola dokazuje, že udržitelnost je nejen ekologicky, ale i ekonomicky prospěšná.

Kofola investuje do minerální vody Korunní. Uvedla do provozu novou výrobní linku a její lahve prošly proměnou

Kofola investuje do minerální vody Korunní. Uvedla do provozu novou výrobní linku a její lahve prošly proměnou

Dva roky poté, co se Korunní stala součástí společnosti Kofola, začíná nová éra výroby této známé a oblíbené minerální vody pramenící na úpatí Doupovských hor. Kofola do závodu letos investovala více než 80 milionů korun, které byly určeny na instalaci nové výrobní linky. Proměnou prošly také samotné lahve, které jsou odlehčené, s menšími uzávěry a novým designem. Díky těmto změnám ušetří Kofola jen na této značce přes 240 tun použitého plastového materiálu ročně.

Srdcaři jsou z Krnova

„Budu tam!“ stálo v SMS od Jany i Petra. Odpověděli do písmenka stejně, jako by mluvili řečí stejného kmene. Potvrzovali mi tím termín rozhovoru, ve kterém jsme měli společně zavzpomínat na počátky naší fi rmy. Firmy, která letos slaví 25 let od prvního vyrobeného nápoje. A že mají společný jazyk, potvrdili i později, když mi nezávisle na sobě vysvětlovali, že práce je pro ně odreagováním od všedních starostí. Hrdost na to, že jdou s Kofolou ruku v ruce už čtvrtstoletí, byla patrná z každé jejich věty. Ostatně posuďte sami...

Šťastie praje pripraveným

Šťastie praje pripraveným

Žije s vetrom o preteky. A to doslova, pretože jeho najväčšou vášnou a celoživotným snom, ktorý si plní, je lietanie. Zoznámte sa s PETROM STUDENÝM, WCM Leaderom z Rajeckej Lesnej.

Myslivec z Krnova

Myslivec z Krnova

V Kofole pracuje už třináctým rokem, momentálně v Krnově na pozici WCM leadera. Jak sám s oblibou říká, žije tři životy, které se různě prolínají – život otce rodiny, život manažera v Kofole a život myslivce. Nikoho tak nejspíš nepřekvapí, že z našich reklam má nejradši tu s prasátkem.