Značky

Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání

24.05. 2024

Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly tak o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů! Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce Kofola originální cestou změnit.

Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání

„Dozvěděli jsme se, že průměrný Čech či Slovák věnuje každý den 2 600 doteků svému mobilnímu telefonu nebo tabletu. A to nás šokovalo. Proto jsme se rozhodli letos posunout naši myšlenku Láskyplných pátečků, v rámci kterých jsme loni věnovali našim zaměstnancům den volna na lásku, o novou výzvu: pojďme se více dotýkat! Letos proto přicházíme s Láskyplným pátečkem plným dotyků,” vysvětluje Lenka Tenglerová,
manažerka značky Kofola.

Kampaň, která se bude odehrávat v online i offline prostředí, posiluje misi tradiční českoslovesnké značky, a to dodávat lásce bublinky. „Kampaň jsme postavili na insightu, který vychází z dnešního světa – mobilů se dotýkáme stále víc. Čas strávený na telefonu jsme přepočítali na doslova hmatatelný důkaz. Například 2,5 hod. scrollování = 2 600 dotyků, které jsme radši mohli věnovat svým polovičkám a zvýšit si tak hladinu oxytocinu, hormonu lásky,“ říká Dominika Múdra, Strategy Director z agentury Wiktor Leo Burnett, která je pod kampaní podepsaná.

„Téma se pro nás stalo příležitostí, jak můžeme s Kofolou lásce skutečně pomoci. V TV a
online jsme ho rozehráli prostřednictvím Kofoláskových map dotyků, které fungují jako hravánavigace po erotogenních zónách. V gastru zase k dotykům inspirujeme skrze Kofoláskové dotykové tetovačky, nebo aktivitou Kofola za pusu,“ doplňuje Kristína Pavlendová, Creative Director, Wiktor Leo Burnett.

Speciální tetovačky, díky kterým si lidé mohou jednoduše označit svá oblíbená místa pro láskyplné dotyky, budou dostupné ve zhruba 8000 podnicích napříč ČeskoSlovenskem. Ve vybraných provozovnách pak bude možné získat Kofolu zdarma za pusu. Stačí si v jakýkoliv pátek objednat Kofolu ve vybraných provozovnách, a dát si pusu se svou drahou polovičkou před obsluhou. Kofolu za pusu budou nabízet vybrané podniky, jejichž seznam najdete na www.kofola.cz/laskyplnakofola, v termínu od 31. května do 31. srpna.

„Z mnoha odborných výzkumů víme, že intimní doteky mají jinou kvalitativní hodnoty než doteky formální. Objímání, polibky nebo masáže mohou nejen snižovat hladiny stresových hormonů a zlepšovat celkové zdraví, ale díky vyplavování oxytocinu, často označovaného jako ”hormon lásky”, posilují i pouto a důvěru mezi partnery a podporují pocit blízkosti a bezpečí. A to se samozřejmě nemůže dít, pokud své vztahy schováme do online virtuální prostředí, kde hrají prim naše představy a fantazie, které nemají s realitou nic společného,” uvádí párový terapeut Honza Vojtko.

Na webu Kofoly si proto každý může vytvořit vlastní Kofoláskovou mapu dotyků, díky které snadno popíše a se svou polovičkou nasdílí oblíbená místa pro dotyky offline.

Láskyplný páteček je dlouhodobou komunikační kampaní Kofoly, která má posílit vztahy
mezi lidmi. Odstartovala loni, kdy rodinná nápojářská společnost nadělila svým zaměstnancům den volna na lásku nad rámec běžné dovolené a motivovala k tomuto kroku i další firmy. Originální žádost o Láskyplný páteček, kterou mohou lidé vytvořit na míru svým zaměstnavatelům, zpřístupnila na webu, stejně jako i seznam firem, které se k iniciativě doposud připojily. Láskyplný páteček bude Kofola i letos rozvíjet na všech svých komunikačních kanálech, ale například i na letních festivalech.

Vizitka kampaně:
Zadavatel: Kofola ČeskoSlovensko
Kreativní agentura: Wiktor Leo Burnett
Brand Strategy: Ľubica Mieresová, Lenka Tenglerová
Creative director: Kristína Pavlendová 
Strategy director: Dominika Múdra
Art director: Martina Mihálová 
Copywriter: Lukáš Baláž, Ivana Viteková
Graphic designer: Gabriel Jakubkovič, Jaroslav Varchola, Štefan Nosko
Account manager: Laura Chnapková
Account Executive: Lukáš Petriska
Spoty a další videa najdete na /www.youtube.com/KofolaCeskoSlovensko.