Od čar na dveřích po čaj. Jak vznikly adventní kalendáře, které známe dnes?

Od čar na dveřích po čaj. Jak vznikly adventní kalendáře, které známe dnes?

Adventní kalendáře mají dlouhou tradici, která sahá až do doby, kdy si lidé dny do Vánoc jednoduše odpočítávali křídou na zdi. Postupem času z tohoto zvyku vznikly první kalendáře s otevíracími okénky, za nimiž se skrývaly drobné obrázky či sladkosti. A dnes mají už různé podoby – od klasických čokoládových až po moderní varianty. Krásným příkladem toho jsou i kalendáře s výběrem bylinných čajů LEROS, které přinášejí radost a pohodu do každého prosincového dne.

Titulem Strom roku se pyšní svědek dávné historie. Zeleným symbolem Česka se stal Oldřichův dub z Peruce

Titulem Strom roku se pyšní svědek dávné historie. Zeleným symbolem Česka se stal Oldřichův dub z Peruce

Češi a Češky letos opět svými hlasy rozhodli o zeleném symbolu České republiky. Stal se jím Oldřichův dub z Peruce v Ústeckém kraji. Uspěl v anketě Strom roku, kterou každoročně pořádá Nadace Partnerství. Strom, který nominovaly Ivana Hluštíková a Jitka Kržová společně s dětmi z Lesního klubu Kořínek v anketě nasbíral 9778 hlasů. Druhé místo obsadila Hruška na Radovách ze Zlínského kraje. Strom nominován folklorním souborem z Míkovic získal v anketě 8 571 hlasů. Vítězné trio uzavírá Vrba v Brdatkách ze Středočeského kraje. Strom, který v anketě získal 5 362 hlasů, nominovala Marcela Bergerová společně s komunitou z Talichovského údolí. Kompletní výsledky ankety jsou k dispozici na webu www.stromroku.cz.

365 krát díky, aneb občas je skvělé si zavzpomínat

365 krát díky, aneb občas je skvělé si zavzpomínat

Ve věku 60 let nás opustil známý reklamní textař a marketingový expert Vilém Rubeš, který se v minulosti stal jedním z klíčových tvůrců kampaně na minerální vody Korunní.

Rodičovství jako služba lékaře na pohotovosti: za první tři roky chybí tisíc hodin klíčových fází spánku

Rodičovství jako služba lékaře na pohotovosti: za první tři roky chybí tisíc hodin klíčových fází spánku

Rodiče malých dětí přijdou během prvních tří let života svého dítěte v průměru o tisíc hodin spánku, konkrétně o jeho nejdůležitější části – hlubokou a REM fázi. Právě v těchto fázích přitom dochází k největší regeneraci těla i mysli, kterou výrazně ovlivňuje i dostatečná hydratace a zdravý životní styl. Vyplývá to z nového měření spánku rodičů, které realizovala značka Rajec ve spolupráci s odborníky. Výsledky potvrzují, že rodičovství je nejen krásné, ale i extrémně náročné období, kdy tělo často funguje jen na rezervu.

Vinea spojila Čechy a Slováky v nové verzi legendární písně „Mám ťa rád“

Vinea spojila Čechy a Slováky v nové verzi legendární písně „Mám ťa rád“

Jen málokteré národy k sobě mají tak blízko jako Češi a Slováci. A právě tuto blízkost se rozhodla oslavit značka Vinea reedicí ikonické písně „Mám ťa rád“ od Karola Duchoňa. V moderním pojetí spojila známé české a slovenské interprety, kteří společně přezpívali hit o lásce, porozumění a sounáležitosti – tedy o hodnotách, které i dnes silně rezonují. Protože co může být krásnějšího, než když vám někdo jednoduše řekne: Mám tě rád.

Dvakrát vyhrál F1, závodil se Sennou. Dnes už Fittipaldi dává nohu z plynu

Dvakrát vyhrál F1, závodil se Sennou. Dnes už Fittipaldi dává nohu z plynu

Pojem „Jezdíš jako Fittipaldi“ je v Česku a na Slovensku synonymem pro rychlou jízdu. Ve skutečnosti ale dvojnásobný mistr světa ve Formuli 1, Emerson Fittipaldi, jezdí s rozvahou a užívá si každou minutu jízdy. To zrcadlí i v nové spolupráci s československou značkou prémiových limonád Targa Florio, které svým názvem odkazují k jednomu z nejtěžších závodů v historii moto sportu. V rozhovoru o závodění v F1 a těžkých začátcích popisuje motoristická legenda i historický význam sicilského závodu Targa Florio.

Méně plynu, víc požitku. Závodník F1 Fittipaldi spojil síly se značkou limonád Targa Florio

Méně plynu, víc požitku. Závodník F1 Fittipaldi spojil síly se značkou limonád Targa Florio

Česká značka limonád a toniků ze sicilských ingrediencí Targa Florio se spojuje s legendárním jezdcem Formule 1, Emersonem Fittipaldim. Místo zběsilého závodění v novém spotu ukazuje, že skutečný požitek z jízdy přichází, když zpomalíme a vychutnáme si ji. Kromě toho má kampaň za cíl představit i novou příchuť Targa Florio Limonata Maracuja e Mandarino.

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Značka Jupík, tradičně spojovaná s dětskými nápoji, rozšiřuje své působení mimo segment pitného režimu. Poté, co uspěla s ovocnou zmrzlinou, se letos pustí do zdravých svačin – ovocných kousků bez přidaného cukru. Letos také prošla redesignem a svojí novou kampaní i dalšími aktivitami podněcuje děti k tvořivosti.

Máme nabito do sezóny

Máme nabito do sezóny

Minulý rok jsme na vývoji nových produktů pracovali opravdu pilně a s nasazením. Díky tomu si teď můžeme představit hromadu novinek napříč celým portfoliem. Jaké to jsou? Pojďme si je představit!

F.H. Prager se mění na PRAGER’S a v roce 2025 cílí na 60 milionový obrat

F.H. Prager se mění na PRAGER’S a v roce 2025 cílí na 60 milionový obrat

Už je tomu 15 let, co vykvasil první řemeslný cider z dílny F.H. Prager. V roce 2019 značku koupila společnost Kofola ČeskoSlovensko, která ji rozvíjí samostatně v tzv. inkubátoru pod vedením dvou mladých energických majitelů. Ti plánují v roce 2025, kromě změny názvu, představit zcela nové produkty, obsadit zajímavé mimoevropské trhy a téměř zdvojnásobit obrat.

Lidé se sedavým zaměstnáním se chtějí stravovat zdravě, bráním jim ale ceny jídel i dostupnost stravovacích zařízení

Lidé se sedavým zaměstnáním se chtějí stravovat zdravě, bráním jim ale ceny jídel i dostupnost stravovacích zařízení

Více než dvě třetiny kancelářských zaměstnanců si neuvědomují, že strava hraje klíčovou roli v jejich produktivitě a množství energie, kterou pociťují. Ve zdravém stravování jim brání nedostupnost stravovacích zařízení poblíž kanceláří i vysoké ceny jídel. Ukázal to průzkum mezi tisíci českými kancelářskými pracovníky.

Kofola přináší na trh novou značku džusů a kvalitní ledové čaje

Kofola přináší na trh novou značku džusů a kvalitní ledové čaje

Na nápojovém trhu už najdete málokterou kategorii, ve které by nějakým způsobem nefigurovala lokální nápojářská rodina Kofola. V oblasti ovocných nápojů a džusů spolupracovala v posledních letech s rakouskou společností Rauch. Nyní přichází s vlastní značkou Curiosa, která okoření portfolio ovocných nápojů a džusů. V oblasti ledových čajů pak přináší novinku v podobě DILMAH Ice Tea.

Zobrazit další