Minerální voda Šaratica má novou lahev i etiketu a zahájila komunikační kampaň

Minerální voda Šaratica má novou lahev i etiketu a zahájila komunikační kampaň

Nové logo, tvar a barva lahví, i komunikace k novým cílovým skupinám. S tím přichází na začátku léta tradiční mineralizovaná voda Šaratica. V obchodech ji zákazníci nyní najdou v modrých lahvích s tónem zlaté barvy na etiketě. Tým Šaratice doprovází rebranding komunikační kampaní o cestovatelské zácpě, která během dovolené trápí řadu turistů, především však ženy v mladém nebo středním věku. Posouvá tak cílovou skupinu směrem k mladším ročníkům. Nový impulz značka dostala pod křídly společnosti Kofola ČeskoSlovensko, která ji před dvěma roky koupila.

Holčička z reklamy se zlatým prasátkem se objeví v dalším spotu Kofoly – tentokrát představí Cirkulku!

Holčička z reklamy se zlatým prasátkem se objeví v dalším spotu Kofoly – tentokrát představí Cirkulku!

Je jí 23 let a „zuby zahnutý nahoru“ jakoby předznamenaly její osud. Sandra Flemrová, holčička z legendární vánoční reklamy a dnes sestřička v zubní ambulanci, se téměř po 20 letech znovu objeví v kampani Kofoly. Ve spotu plném „negativ“ upozorňuje na pozitivní přínos nové obalové cesty – systému vratných skleněných lahví, které Kofola uvedla na trh pod názvem Cirkulka.

 F.H. Prager se vrací, nově i s nabídkou prvního nealkoholického cideru v ČR

F.H. Prager se vrací, nově i s nabídkou prvního nealkoholického cideru v ČR

Poté, co značka F.H. Prager přešla do inkubátoru nápojářské společnosti Kofola, dochází k celkovému rebrandingu, přenastavení prodejní a rozvojové strategie. Její tým dnes vedou dva mladí nadšenci Alexandros Samaras a Petr Musila. S nově vyladěnou recepturou, ale také novým designem od ilustrátorského studia Tomski&Polanski teď znovu míří na český trh. Ochutnat od nich můžete tři typy alkoholických ciderů a také úplně první český cider v nealko verzi, který již sbírá úspěchy na mezinárodní ciderové scéně.

Trendová novinka od Semtexu: funkční voda Semtex Street Water pro všechny, kteří milují pohyb

Trendová novinka od Semtexu: funkční voda Semtex Street Water pro všechny, kteří milují pohyb

Značka Semtex představuje zbrusu novou řadu produktů, kterými potěší nejen vyznavače sportu a pohybu. Funkční vody Semtex Street Water obsahují vitamíny, podporují výkon a soustředění, usnadňují regeneraci svalů a posilují imunitu. Dostupné jsou již nyní ve vybraných obchodních řetězcích a na čerpacích stanicích, a to hned ve třech variantách – Immunity mandarinka, Recover mango a Focus grapefruit.

Výzva Ondrášovky: Dej originální lavičce druhý život!

Výzva Ondrášovky: Dej originální lavičce druhý život!

Kde by se podle Tebe vyjímala? Pošli nám svůj tip!

Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry. Přichází s novým designem etiket, ekologičtější lahví i novou kampaní.

Minerální voda Ondrášovka vstupuje pod křídly Kofoly do nové éry. Přichází s novým designem etiket, ekologičtější lahví i novou kampaní.

Dva roky poté, co Kofola koupila minerální vodu Ondrášovka, přichází tato tradiční značka se změnami a ambicí pro další růst. Od března nabízí zákazníkům své vody s novým logem, etiketou i barvou PET lahve. Vše se točí kolem krásného prostředí Nízkého Jeseníku, stromů a přírody. Kofola tak dává nový impuls jedné z nejstarších minerálních vod v naší zemi. První písemné zmínky o pramenu pochází už z roku 1260. To se odrazilo i do sloganu nového televizního spotu „Již od 13. století pomáháme držet rodinu v běhu.“

MERCH, CO CHCEŠ. ORIGINÁLNÍ A LOKÁLNÍ.

MERCH, CO CHCEŠ. ORIGINÁLNÍ A LOKÁLNÍ.

S nápadem vytvořit vlastní e-shop, který by byl plný originálních a srdcem vyrobených věcí, si v Kofole pohrávali už nějaký ten pátek. První vlaštovkou byly vánoční ponožky s prasátky, která vystrkují růžky z desítek tisíc bot v Česku i na Slovensku, a další Kofoměkkouši. Nyní Kofola přichází s celou kolekcí lokálního merche, který je dostupný na Kofolashop.cz.

Méně cukrování, více lásky

Méně cukrování, více lásky

Kofola přináší ochucené varianty s nižším obsahem cukru a další zamilovaný spot.

Méně cukrování, více lásky. Nový spot je tu!

Méně cukrování, více lásky. Nový spot je tu!

Kofola v nové kampani opět vsadila na bezpodmínečnou lásku: nabízí o 30 % méně cukru a dva lovesongy – od Horkýže Slíže a Márdiho.

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Speciální degustační sada Vinea Kumšt Moštu je nově v prodeji. Má připomenout tradici výroby a pití hroznového moštu a podpořit tak české i slovenské vinohradníky a vinaře. Hlavním tématem kampaně jsou příběhy vinic, představení tradice hroznového moštu a cesta k jeho výrobě. Výsledkem je pak prémiová degustační sada se šesti druhy Viney, z nichž každý pochází z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sada je od začátku listopadu k dostání exkluzivně v limitovaném množství v síti Rohlík.cz.

Kofola uvádí vánoční limitované edice: Jablko se skořicí a Karamel

Kofola uvádí vánoční limitované edice: Jablko se skořicí a Karamel

Když smícháte kopec lásky s jablky se skořicí nebo karamelem, vznikne kombinace, která nemůže chybět na žádném vánočním stole. Právě spojení jablek a skořice je historicky nejoblíbenější příchutí v 15leté historii limitovaných vánočních edic Kofoly a letos přichází znovu. Společnost jí bude dělat i zcela nová karamelová příchuť. Podívejte se spolu s námi na to, které vánoční chutě Kofoly se dostaly na stupínky vítězů.

Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

„Nene, já nemusím, já už ho vidím,“ zazní před Vánoci z televizních obrazovek už po devatenácté. Vánoční reklama Kofoly, kde táta s dcerkou potkají na procházce lesem „zlaté prasátko“, bude součástí její vánoční kampaně i letos. Spot představí i speciální dárek pro fanoušky značky a vánočních tradic, který Kofola upletla spolu se značkou Fusakle. Měkká a hřejivá kolekce ponožek, šál a čepic v krásném kofoláckém vánočním designu je dostupná na stránce www.kofola.cz a bude v nabídce až do vyprodání. Kofola jako již tradičně doplnila své portfolio o dvě vánoční limitované edice, tentokrát v příchutích Kofola Karamel a Kofola Jablko se skořicí.

Už to tu opäť vonia bylinkami CZ
Kláštorná Kalcia vstupuje na český trh
Prager
Načíst další