Vyzkoušejte něco nového s lehkými novinkami od Kofoly. Vyrazte  na paddleboard, na koloběžku nebo luštit šifry

Vyzkoušejte něco nového s lehkými novinkami od Kofoly. Vyrazte na paddleboard, na koloběžku nebo luštit šifry

Teplé počasí láká k výletům za zábavou a objevováním, u nichž přijde vhod malé osvěžení. Pusťte se do neznáma a vyzkoušejte neotřelé aktivity a ochutnejte odlehčené novinky od Kofoly. Přinášíme 5 tipů na zábavné činnosti pod širým nebem.

Kláštorná Kalcia přichází s novou televizní kampaní. Rozvine v ní magický příběh síly vápníku.

Kláštorná Kalcia přichází s novou televizní kampaní. Rozvine v ní magický příběh síly vápníku.

Voda pevná jako skála, Kláštorná Kalcia, podle legendy kdysi dávno pomohla uherskému panovníkovi ubránit se Tatarům při boji o hrad Turiec. Díky vápníku se její síla zachovala i nadále. Pokračování mystického příběhu minerální vody Kláštorná Kalcia, která patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, odstartuje v neděli 2. května 2021 premiérou nového televizního spotu s názvem Magická síla vápníku.

Miláček a brouček nepatří jen do ložnice. Tři čtvrtiny Čechů se přezdívkou rády chlubí na veřejnosti

Miláček a brouček nepatří jen do ložnice. Tři čtvrtiny Čechů se přezdívkou rády chlubí na veřejnosti

Zlato, miláčku, prdelko, … Milé, vtipné či lehce peprné přezdívky si lidé dávají, aby si projevili lásku a náklonnost. Vlastní jazyk a zvyky zamilované spojují a posilují partnerství. Češi si v láskyplných přezdívkách libují, používají je celé tři čtvrtiny lidí. Zároveň si nechtějí lásku komplikovat: asi čtvrtina Čechů „recykluje“ přezdívky z předcházejících vztahů. Ukázal to průzkum Kofoly, který zpracovala společnost STEM/MARK

   Kofola přichází s novou kampaní Láska má 1000 jmen

Kofola přichází s novou kampaní Láska má 1000 jmen

Kofola přichází s novou kampaní, již tradičně prostoupenou láskou. Značka dlouhodobě fandí zamilovaným a v aktuální kampani Láska má 1000 jmen rozvíjí motiv přezdívek, kterými se mezi sebou partneři oslovují. Láskyplná pojmenování mohou být něžná, vtipná a občas i trochu peprná. Vždy ale vyjadřují jedinečné pouto, které spojuje dva milující se lidi a dotváří příběh jejich lásky.

Targa Florio: Kofola připomíná slavný závod a českou stopu v něm

Targa Florio: Kofola připomíná slavný závod a českou stopu v něm

Společnost Kofola ČeskoSlovensko se rozhodla připomenout a oživit automobilovou legendu. Slavný sicilský závod Targa Florio se kterým nás spojuje příběh nejslavnější české automobilové závodnice v něm. Připravila řadu prémiových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy ze sicilských citrusů s názvem Targa Florio.

Kofola vstupuje do segmentu prémiových limonád s vlastní značkou Targa Florio

Kofola vstupuje do segmentu prémiových limonád s vlastní značkou Targa Florio

Společnost Kofola ČeskoSlovensko pokračuje v rozšiřování svého produktového portfolia. Na trh aktuálně uvádí novou značku citrusových limonád s vyšším obsahem ovocné šťávy. Novinka s názvem Targa Florio obohatí segment prémiových limonád.

Nastartovali jste díky Suchému únoru aktivnější životní styl? Odborníci radí, jak u něj vydržet

Nastartovali jste díky Suchému únoru aktivnější životní styl? Odborníci radí, jak u něj vydržet

Kampaň Suchej únor, jejímž hlavním partnerem je Kofola, se překlopila do druhé poloviny a účastníci už ví, co pro ně znamená odpustit si alkohol. Mnohým se ráno lépe vstává, mají lepší náladu a víc energie do života. Pokud si podle koučky Janky Chudlíkové lidé vytvoří dostatečnou vnitřní motivaci a vidí dílčí úspěchy, mají nejlepší šanci u nového životního stylu zůstat.

Kofola podpoří kampaň Suchej únor. Přináší 5 tipů, jak se připravit na měsíc bez alkoholu

Kofola podpoří kampaň Suchej únor. Přináší 5 tipů, jak se připravit na měsíc bez alkoholu

Letošní 9. ročník osvětové kampaně Suchej únor, která pomáhá změnit stereotypy v nadměrné konzumaci alkoholu, získal důležitého spojence – partnerem kampaně se letos stala značka Kofola, která prvním stovkám šťastlivců, kteří se zaváží k měsíci bez alkoholu na e-mailu [email protected], zajistí zábavu.

Energie a vitamíny zdravotníkům. Za každou UGO lahvičku koupenou na Košíku dostanou zdravotníci druhou zdarma

Energie a vitamíny zdravotníkům. Za každou UGO lahvičku koupenou na Košíku dostanou zdravotníci druhou zdarma

Čeští zdravotníci jsou i nadále pod obrovským náporem a sami potřebují pomoci. Online supermarket Košík.cz se jim proto společně s výrobcem 100% ovocných a zeleninových šťáv a smoothies UGO rozhodl darovat potřebnou sílu a vitamíny. Za každou UGO lahvičku nakoupenou na Košíku tak dodají oba partneři druhou doktorům a sestrám v pražské Nemocnici Motol.

Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini

Kofola přichází s novou značkou italské kávy Trepallini

Poté, co Kofola ČeskoSlovensko koupila zavedenou rodinnou firmu Espresso a vstoupila do kávového byznysu, se rozhodla své voňavé portfolio rozšířit. Na trh uvádí novou značku kávy Trepallini, která je namíchaná italskými mistry, praží se pěkně postaru a staví na tradici a zkušenostech lidí podílejících se na výrobě kávy po generace. Distribuovat ji chce nejen do znovuotevřené gastronomie, ale i do domácností prostřednictvím e-shopu

UGO nastartovalo prodej občerstení online a spouští vlastní rozvoz

UGO, původní český řetězec se zdravým občerstvením, spouští vlastní rozvozový web www.ugo-rozvoz.cz, který připravil v rekordním čase. Výzva přesunout se do virtuálního světa byla v plánu již delší čas, dokončení projektu urychlila aktuální pandemická situace.

Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie

Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie

V roce 1974 se spojily nejlepší přírodní a lokální suroviny, aby mohla vzniknout populární Vinea. Letos na podzim přichází s osvěžující kampaní a televizním spotem. V něm Vinea upozorňuje na to, že za její skvělou chutí nestojí jen bohatství hroznového vína, ale i dosud opomíjený černý bez. Vinea je stvořená z hroznů, bezu a špetky fantazie.

Už to tu opäť vonia bylinkami CZ
Kláštorná Kalcia vstupuje na český trh
Prager
Načíst další