Méně plynu, víc požitku. Závodník F1 Fittipaldi spojil síly se značkou limonád Targa Florio

Méně plynu, víc požitku. Závodník F1 Fittipaldi spojil síly se značkou limonád Targa Florio

Česká značka limonád a toniků ze sicilských ingrediencí Targa Florio se spojuje s legendárním jezdcem Formule 1, Emersonem Fittipaldim. Místo zběsilého závodění v novém spotu ukazuje, že skutečný požitek z jízdy přichází, když zpomalíme a vychutnáme si ji. Kromě toho má kampaň za cíl představit i novou příchuť Targa Florio Limonata Maracuja e Mandarino.

Dvakrát vyhrál F1, závodil se Sennou. Dnes už Fittipaldi dává nohu z plynu

Dvakrát vyhrál F1, závodil se Sennou. Dnes už Fittipaldi dává nohu z plynu

Pojem „Jezdíš jako Fittipaldi“ je v Česku a na Slovensku synonymem pro rychlou jízdu. Ve skutečnosti ale dvojnásobný mistr světa ve Formuli 1, Emerson Fittipaldi, jezdí s rozvahou a užívá si každou minutu jízdy. To zrcadlí i v nové spolupráci s československou značkou prémiových limonád Targa Florio, které svým názvem odkazují k jednomu z nejtěžších závodů v historii moto sportu. V rozhovoru o závodění v F1 a těžkých začátcích popisuje motoristická legenda i historický význam sicilského závodu Targa Florio.

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Kofola rozšiřuje působnost své značky Jupík: představuje ovocnou svačinu Ovokous

Značka Jupík, tradičně spojovaná s dětskými nápoji, rozšiřuje své působení mimo segment pitného režimu. Poté, co uspěla s ovocnou zmrzlinou, se letos pustí do zdravých svačin – ovocných kousků bez přidaného cukru. Letos také prošla redesignem a svojí novou kampaní i dalšími aktivitami podněcuje děti k tvořivosti.

Máme nabito do sezóny

Máme nabito do sezóny

Minulý rok jsme na vývoji nových produktů pracovali opravdu pilně a s nasazením. Díky tomu si teď můžeme představit hromadu novinek napříč celým portfoliem. Jaké to jsou? Pojďme si je představit!

F.H. Prager se mění na PRAGER’S a v roce 2025 cílí na 60 milionový obrat

F.H. Prager se mění na PRAGER’S a v roce 2025 cílí na 60 milionový obrat

Už je tomu 15 let, co vykvasil první řemeslný cider z dílny F.H. Prager. V roce 2019 značku koupila společnost Kofola ČeskoSlovensko, která ji rozvíjí samostatně v tzv. inkubátoru pod vedením dvou mladých energických majitelů. Ti plánují v roce 2025, kromě změny názvu, představit zcela nové produkty, obsadit zajímavé mimoevropské trhy a téměř zdvojnásobit obrat.

Lidé se sedavým zaměstnáním se chtějí stravovat zdravě, bráním jim ale ceny jídel i dostupnost stravovacích zařízení

Lidé se sedavým zaměstnáním se chtějí stravovat zdravě, bráním jim ale ceny jídel i dostupnost stravovacích zařízení

Více než dvě třetiny kancelářských zaměstnanců si neuvědomují, že strava hraje klíčovou roli v jejich produktivitě a množství energie, kterou pociťují. Ve zdravém stravování jim brání nedostupnost stravovacích zařízení poblíž kanceláří i vysoké ceny jídel. Ukázal to průzkum mezi tisíci českými kancelářskými pracovníky.

Kofola přináší na trh novou značku džusů a kvalitní ledové čaje

Kofola přináší na trh novou značku džusů a kvalitní ledové čaje

Na nápojovém trhu už najdete málokterou kategorii, ve které by nějakým způsobem nefigurovala lokální nápojářská rodina Kofola. V oblasti ovocných nápojů a džusů spolupracovala v posledních letech s rakouskou společností Rauch. Nyní přichází s vlastní značkou Curiosa, která okoření portfolio ovocných nápojů a džusů. V oblasti ledových čajů pak přináší novinku v podobě DILMAH Ice Tea.

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Mladý talent Matěj Plšek pokřtil své první album

Matěj Plšek, který se stal tváří nových nápojů Jupík SPARKY, pokřtil své CD v pražském klubu Roxy. Nadaný 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska tak oslavil vydání alba „Mám plán“. Podpořit ho přišel i zpěvák Mirai, se kterým Matěj nedávno vystoupil v O2 Areně.

Stromem roku se stal 800letý dub z Chrudimska

Stromem roku se stal 800letý dub z Chrudimska

Lidé zvolili nového nositele titulu Strom roku České republiky. Stal se jím Lukavický dub ze stejnojmenné obce v Pardubickém kraji. Vítěze vyhlásila Nadace Partnerství na slavnostním vyhlášení v Brně. Od veřejnosti památný dub letní obdržel bezmála 10 tisíc hlasů. Další dvě místa připadla českým národním stromům: Stříbro získala památná Roštínská lípa na Kroměřížsku, bronz připadl dvojici Lip u Wohlmannova kříže rostoucí v obci Václavice u Hrádku nad Nisou. Kompletní výsledky ankety jsou již na webu www.stromroku.cz. Anketu Strom roku pořádá Nadace Partnerství pod záštitou ministra životního prostředí a za podpory Státního fondu životního prostředí. Generálním partnerem ankety je minerální voda Ondrášovka.

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Kofola má koule! Letos přichází s další originální příchutí

Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka.

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska vyzývá k účasti na rozsáhlé zalesňovací kampani

Radenska v minulých letech vysadila ve Slovinsku a Chorvatsku 80 000 stromů. I letos proběhne zalesňování krasových skládek.

Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Společnost Kofola nabízí ve vratném skle už i kojeneckou vodu

Kojenecká voda Rajec je ztělesněním panensky čisté přírody Rajecké doliny a dětem a maminkám dává vše, co potřebují pro zdravý život. Díky přirozeně nízké mineralizaci a nízkému obsahu dusičnanů splňuje i ta nejpřísnější kritéria pro pitný režim našich nejmenších. Značka se již dlouhodobě věnuje péči o přírodu, a protože vratné sklo je pro přírodu nejméně zatěžující obal, přichází toto léto s novinkou – kojeneckou vodou Rajec ve vratné skleněné lahvi Cirkulka.

Zobrazit další