Značky

Slovenská voda pevná jako skála se představuje českým spotřebitelům

30.04. 2020

Minerální voda Kláštorná Kalcia, která pochází z geologicky zajímavé lokality Turčianské kotliny a je součástí portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, letos zahájila prodej na českém trhu. Jejím benefitem je vyvážený poměr vápníku a hořčíku. Od května se představuje spotřebitelům v televizní kampani.

Slovenská voda pevná jako skála se představuje českým spotřebitelům

Společnost Kofola ČeskoSlovensko chce novou komunikační kampaní spotřebitelům přiblížit výjimečnost minerální vody Kláštorná Kalcia, která vyvěrá z jednoho z nejkvalitnějších pramenů na Slovensku v Kláštoře pod Znievom. Voda s obsahem vápníku, pevná jako skála, pomůže zvláště po zátěži – doplní ztracené minerály a osvěží příjemnou chutí.

Součástí kampaně je televizní spot od kreativní agentury WMC Grey, který odkazuje na legendu pojící se s hradem Turiec nacházející se v blízkosti pramene minerální vody Kláštorná Kalcia. „Příběh komunikace je volně inspirován legendou o obléhání hradu v roce 1241. Uherskému panovníkovi Bélovi IV. se podařilo ubránit krvelačným Tatarům i díky síle a pevnosti z vody pramenící pod hradem,“ přibližuje námět Ivana Králiková, senior brand manažerka Kofola ČeskoSlovensko.

Původ ani příběh ale není to, co vás na slovenské minerálce zaujme na první pohled nejvíc. Kláštorná Kalcia vstoupila na český trh v designové lahvi ze 100% rPETu. „Jako firma se zodpovědně staráme o místo, kde působíme. Při výběru lahve pro vodu Kláštorná Kalcia jsme se rozhodli pro rPET lahve, které jsou ze 100 % vyrobeny z recyklovaného materiálu. Tímto krokem přispíváme k cirkulární ekonomice, což znamená, že materiály neustále proudí v „uzavřeném kruhu“ místo toho, aby se použily pouze jednou a následně zlikvidovaly. Lahvím tak dáváme nový život,“ říká Jana Ptačinská Jirátová, komunikační manažerka Kofola ČeskoSlovensko.

Kampaň, jejímž cílem je novou minerální vodu a její benefity přiblížit spotřebitelům, poběží v TV od 1. května do 30. června. Součástí komunikačního mixu bude i OOH, rádio a podpora v místě prodeje.