V gastronomii vnímáme vysokou hodnotu
Prohlášení k mylným informacím z médií o vznikající svazu podnikatelů.
Prohlášení k mylným informacím z médií o vznikající svazu podnikatelů.
Poté, co Kofola ČeskoSlovensko koupila zavedenou rodinnou firmu Espresso a vstoupila do kávového byznysu, se rozhodla své voňavé portfolio rozšířit. Na trh uvádí novou značku kávy Trepallini, která je namíchaná italskými mistry, praží se pěkně postaru a staví na tradici a zkušenostech lidí podílejících se na výrobě kávy po generace. Distribuovat ji chce nejen do znovuotevřené gastronomie, ale i do domácností prostřednictvím e-shopu
Skupina Kofola zlepšila klíčové hospodářské ukazatele, skvělé výsledky vykázal zvláště československý segment postavený na tradičních značkách. Tržby zaznamenala Kofola za třetí čtvrtletí vyšší o 219,5 mil. Kč, hodnota ukazatele EBITDA narostla o 121,2 mil. Kč. Kofola si tak vytvořila rezervu na ekonomické výkyvy související s druhou vlnou pandemie koronaviru.
UGO, původní český řetězec se zdravým občerstvením, spouští vlastní rozvozový web www.ugo-rozvoz.cz, který připravil v rekordním čase. Výzva přesunout se do virtuálního světa byla v plánu již delší čas, dokončení projektu urychlila aktuální pandemická situace.
Společnost Kofola snižuje uhlíkovou stopu svého podnikání s cílem dosáhnout do roku 2030 uhlíkové neutrality. Patří mezi klíčové výrobce nápojů ve střední Evropě a adriatickém regionu, proto mimořádnou pozornost věnuje uhlíkové stopě nápojových obalů. Při znovuoživení slovenské minerální vody Kláštorná Kalcia vsadila na lahve z recyklovaného plastu (rPET), které jsou šetrné k životnímu prostředí a přispívají k rozvoji cirkulární ekonomiky.
Skupina Kofola obhájila svou silnou pozici v jednom z historicky nejsložitějších kvartálů, hospodaření zvládla na výbornou. Firmě k výsledkům pomohla dlouhodobá strategie postavená na tradičních a lokálních značkách, pružnost v rozhodování při hledání úspor a nadstandardní nasazení zaměstnanců. Kofole se podařilo úspěšně převzít společnosti Ondrášovku a Korunní, díky čemuž došlo k navýšení jejího tržního podílu v českém retailu. Management Kofoly očekává, že celý trh se bude postupně probouzet s tím, že i v případě dalších výkyvů má Skupina dostatečné zdroje na překlenutí těžkých časů.
V roce 1974 se spojily nejlepší přírodní a lokální suroviny, aby mohla vzniknout populární Vinea. Letos na podzim přichází s osvěžující kampaní a televizním spotem. V něm Vinea upozorňuje na to, že za její skvělou chutí nestojí jen bohatství hroznového vína, ale i dosud opomíjený černý bez. Vinea je stvořená z hroznů, bezu a špetky fantazie.
Devátá sezóna Ondrášovka Cupu, oficiálního fotbalového poháru mládeže FAČR pro kategorie U8–U13, má svůj výkop již 2. září. V Komárově u Hořovic bude poprvé odehrán Superpohár a dojde i na exhibici s fotbalovými legendami. Tvářemi Ondrášovka Cupu, do nějž se letos přihlásilo rekordních 887 týmů, jsou Dominik Plechatý a Markéta Ringelová, mezi patrony přibyl i král prvoligových střelců David Lafata.
Rádi bychom vás ubezpečili, že pramenitá i kojenecká voda Rajec splňují ta nejpřísnější kritéria na balené pramenité vody a že o jejich zdroje dlouhodobě pečujeme.
UGO opět startuje racionální program pro regeneraci organismu a podporu samočistící schopnosti těla, UGO Očistný půst. Je ideálním pomocníkem pro všechny, kteří si před podzimní a zimní virovou sezónou chtějí osvojit nebo zlepšit dodržování správné životosprávy. Důraz na prevenci je klíčovým stavebním prvkem pro posílení imunity.
Agentura Zaraguza navázala na loňskou spolupráci se společností Kofola a připravila pro značku Rajec kampaň „Kouzla pramene“, která přibližuje půvab nedotčené přírody v Rajecké dolině. Kampaň přibližuje dlouhodobé úsilí Kofoly o ochranu regionu a snahu vypěstovat si vlastní bylinky pro celou řadu ochucených vod Rajec.