Skupina Kofola má za sebou další rekordní léto. Za růstem tržeb je i mimořádně vydařená sezóna v regionu Adriatic.

Skupina Kofola má za sebou další rekordní léto. Za růstem tržeb je i mimořádně vydařená sezóna v regionu Adriatic.

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za třetí čtvrtletí letošního roku. Tržby jí v tomto období meziročně vzrostly o dalších 34 milionů korun a o 1,6 % tak překonaly loňský rekordní výsledek. V letních měsících se dařilo jak na českém a slovenském trhu, tak v adriatickém regionu. Ten zažil oživení díky přílivu turistů, kteří loni díky pandemickým opatřením v regionu chyběli. Provozní zisk EBITDA se za devět měsíců roku meziročně zvýšil o 81 milionů korun. Management Kofoly tak zpřesnil jeho celoroční odhad v rozmezí 1,08 – 1,12 miliardy korun a na listopadové valné hromadě navrhne výplatu dividendy.

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Speciální degustační sada Vinea Kumšt Moštu je nově v prodeji. Má připomenout tradici výroby a pití hroznového moštu a podpořit tak české i slovenské vinohradníky a vinaře. Hlavním tématem kampaně jsou příběhy vinic, představení tradice hroznového moštu a cesta k jeho výrobě. Výsledkem je pak prémiová degustační sada se šesti druhy Viney, z nichž každý pochází z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sada je od začátku listopadu k dostání exkluzivně v limitovaném množství v síti Rohlík.cz.

Kofola uvádí vánoční limitované edice: Jablko se skořicí a Karamel

Kofola uvádí vánoční limitované edice: Jablko se skořicí a Karamel

Když smícháte kopec lásky s jablky se skořicí nebo karamelem, vznikne kombinace, která nemůže chybět na žádném vánočním stole. Právě spojení jablek a skořice je historicky nejoblíbenější příchutí v 15leté historii limitovaných vánočních edic Kofoly a letos přichází znovu. Společnost jí bude dělat i zcela nová karamelová příchuť. Podívejte se spolu s námi na to, které vánoční chutě Kofoly se dostaly na stupínky vítězů.

Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

„Nene, já nemusím, já už ho vidím,“ zazní před Vánoci z televizních obrazovek už po devatenácté. Vánoční reklama Kofoly, kde táta s dcerkou potkají na procházce lesem „zlaté prasátko“, bude součástí její vánoční kampaně i letos. Spot představí i speciální dárek pro fanoušky značky a vánočních tradic, který Kofola upletla spolu se značkou Fusakle. Měkká a hřejivá kolekce ponožek, šál a čepic v krásném kofoláckém vánočním designu je dostupná na stránce www.kofola.cz a bude v nabídce až do vyprodání. Kofola jako již tradičně doplnila své portfolio o dvě vánoční limitované edice, tentokrát v příchutích Kofola Karamel a Kofola Jablko se skořicí.

Freshbar UGO nově občerstvuje cestující na Hlavním nádraží v Praze

Freshbar UGO nově občerstvuje cestující na Hlavním nádraží v Praze

Od října se mohou cestující na pražském Hlavním nádraží posilnit na cesty čerstvými produkty z nabídky UGO Freshbaru. Ve spolupráci s franšízantským partnerem Lagardére Travel Retail otevřel řetězec zdravého občerstvení UGO již svou 66. provozovnu. Zákazníkům nabízí pestrou nabídku zeleninových a ovocných šťáv a smoothies, teplých lehkých svačinek z grilu i pravidelně obměňované polévkové menu.

Skupina Kofola má za sebou úspěšné druhé čtvrtletí roku. Otevření trhu i správné načasování aktivit přispěly k výraznému růstu tržeb i provozního zisku EBITDA.

Skupina Kofola má za sebou úspěšné druhé čtvrtletí roku. Otevření trhu i správné načasování aktivit přispěly k výraznému růstu tržeb i provozního zisku EBITDA.

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za druhé čtvrtletí letošního roku, ve kterém se jí podařilo meziročně navýšit tržby o 23 % a provozní zisk EBITDA o 65 %. Hlavním důvodem je především výrazný červnový růst poptávky po otevření trhu včetně důležitého segmentu gastronomie. Prodeje podpořilo také počasí a volnější pohyb osob na všech trzích. Výsledkem jsou historicky rekordní červnové prodeje. A vzhledem k následnému pozitivnímu vývoji letní sezóny management Kofoly zpřesnil svůj odhad letošního provozního zisku EBITDA na rozmezí 1,08 – 1,15 miliardy korun.

Novinka: pramenitá voda Rajec BIO

Novinka: pramenitá voda Rajec BIO

Vyzkoušejte naši letošní novinku, ochucenou pramenitou vodu Rajec BIO a osvěžte se kouzlem čisté přírody. Obsahuje bylinky, ovocné šťávy a cukr pouze v BIO kvalitě.

Vinea se spojila s vybranými vinaři. Společně připomínají tradici hroznového moštu v Československu

Vinea se spojila s vybranými vinaři. Společně připomínají tradici hroznového moštu v Československu

Vinea ve spolupráci s šesti českými, moravskými a slovenskými vinaři lidem v Čechách a na Slovensku připomene tradici hroznového moštu – prvotřídního lokálního produktu. Jeho pití má spoustu benefitů a vedle vína je dalším ekonomickým pilířem, o který se mohou čeští vinohradníci a vinaři do budoucna opírat. Po letošním podzimním „moštobraní“ vznikne degustační sada Vinea Kumšt Moštu se šesti druhy Viney – každá z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Prémiové sady budou k dispozici v omezeném množství ve vybraných prodejních kanálech a reprezentují kampaň „Kumšt Moštu – příběhy vinic“. Ta podpoří tradici lokálního vinohradnictví a představí, jak vypadá rok vinaře a jeho cesta k hroznovému moštu.

Lahve z recyklovaného PETu patří k těm nejekologičtějším

Lahve z recyklovaného PETu patří k těm nejekologičtějším

Opakovaným používáním PET materiálu se z odpadu stává cenný zdroj. O 60 % vyšší cena lahve Kláštorná Kalcia ze 100% rPETu stojí za úsporou 90 % CO2 při její výrobě oproti PET obalům z primární suroviny.

Sušenky ze zbytků? Biopekárna Zemanka a UGO představují  novinku, která využívá suroviny bez plýtvání

Sušenky ze zbytků? Biopekárna Zemanka a UGO představují novinku, která využívá suroviny bez plýtvání

Biopekárna Zemanka a značka UGO představují zcela novou řadu cirkulárních sušenek a krekrů. Jako suroviny využívají lisované ovocné a zeleninové zbytky z výroby paskalizovaných čerstvých šťáv a další ingredience v bio kvalitě. Výsledkem jsou slané i sladké veganské Dužinky. Řada představuje čtyři nové produkty – řepné, mrkvové, řepno-mrkvové krekry a jablečné sušenky, díky nimž se měsíčně zpracuje na 180 kg kvalitních zbytkových surovin, které by jinak končily v odpadu.

Za východem slunce na Sněžku vyrazily i letos stovky dobrodruhů

Za východem slunce na Sněžku vyrazily i letos stovky dobrodruhů

Napadlo vás někdy vyrazit na noční dobrodružství za východem slunce na nejvyšší horu Česka a zažít tak jeden z nejkrásnějších turistických zážitků? Celkem 366 příznivců turistiky z celé České republiky neodradilo během prvního prázdninového víkendu proměnlivé počasí a zúčastnili se již 45. ročníku legendárního Nočního výstupu na Sněžku za východem slunce.

Vyrazte na legendární pochod na Sněžku za východem Sluncem. Již tento pátek z Dolní Kalné u Vrchlabí

Vyrazte na legendární pochod na Sněžku za východem Sluncem. Již tento pátek z Dolní Kalné u Vrchlabí

Chcete zažít jeden z nejsilnějších a nejkrásnějších turistických zážitků, který vás doslova pohladí po srdci a budete si jej dlouho pamatovat? Domluvte se s přáteli a vyrazte společně za východem Slunce na Sněžku! Tento pátek (2.7.) odstartuje tradiční, již 45. ročník nočního výstupu na nejvyšší horu Česka. Start nočního putování je v Dolní Kalné, kde bude mezi 17 - 20 hodinou probíhat u Sokolovny registrace a start účastníků na 50 kilometrovou trasu. Po výstupu na vrchol Sněžky sejdou účastníci do Špindlerova mlýna, odkud je zpět do Dolní Kalné odvezou autobusy.

Načíst další