Kofola a Mattoni 1873 se stanou spolumajiteli slovenského výrobce preforem pro výrobu PET lahví General Plastic.

Kofola a Mattoni 1873 se stanou spolumajiteli slovenského výrobce preforem pro výrobu PET lahví General Plastic.

Novými majiteli třetinových podílů slovenského výrobce preforem pro výrobu PET lahví a také recyklátora plastových lahví, společnosti General Plastic, se stanou společnosti Mattoni 1873 a Kofola. Obě podepsaly smlouvu na odkup podílu od dosavadního majitele – společnosti GP Alliance. Ta si dále ponechá zbylou třetinu akcií. Transakce bude realizována po schválení ze strany dotčených soutěžních úřadů.

Skupina Kofola má za sebou další rekordní léto. Za růstem tržeb je i mimořádně vydařená sezóna v regionu Adriatic.

Skupina Kofola má za sebou další rekordní léto. Za růstem tržeb je i mimořádně vydařená sezóna v regionu Adriatic.

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za třetí čtvrtletí letošního roku. Tržby jí v tomto období meziročně vzrostly o dalších 34 milionů korun a o 1,6 % tak překonaly loňský rekordní výsledek. V letních měsících se dařilo jak na českém a slovenském trhu, tak v adriatickém regionu. Ten zažil oživení díky přílivu turistů, kteří loni díky pandemickým opatřením v regionu chyběli. Provozní zisk EBITDA se za devět měsíců roku meziročně zvýšil o 81 milionů korun. Management Kofoly tak zpřesnil jeho celoroční odhad v rozmezí 1,08 – 1,12 miliardy korun a na listopadové valné hromadě navrhne výplatu dividendy.

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Značka Vinea a prestižní vinaři připomínají tradici lokálního hroznového moštu. Degustační sety Kumšt moštu jsou již v prodeji

Speciální degustační sada Vinea Kumšt Moštu je nově v prodeji. Má připomenout tradici výroby a pití hroznového moštu a podpořit tak české i slovenské vinohradníky a vinaře. Hlavním tématem kampaně jsou příběhy vinic, představení tradice hroznového moštu a cesta k jeho výrobě. Výsledkem je pak prémiová degustační sada se šesti druhy Viney, z nichž každý pochází z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sada je od začátku listopadu k dostání exkluzivně v limitovaném množství v síti Rohlík.cz.

Kofola uvádí vánoční limitované edice: Jablko se skořicí a Karamel

Kofola uvádí vánoční limitované edice: Jablko se skořicí a Karamel

Když smícháte kopec lásky s jablky se skořicí nebo karamelem, vznikne kombinace, která nemůže chybět na žádném vánočním stole. Právě spojení jablek a skořice je historicky nejoblíbenější příchutí v 15leté historii limitovaných vánočních edic Kofoly a letos přichází znovu. Společnost jí bude dělat i zcela nová karamelová příchuť. Podívejte se spolu s námi na to, které vánoční chutě Kofoly se dostaly na stupínky vítězů.

Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

Kofola slaví Vánoce: letos upletla společně s Fusaklemi KofoMěkkouše

„Nene, já nemusím, já už ho vidím,“ zazní před Vánoci z televizních obrazovek už po devatenácté. Vánoční reklama Kofoly, kde táta s dcerkou potkají na procházce lesem „zlaté prasátko“, bude součástí její vánoční kampaně i letos. Spot představí i speciální dárek pro fanoušky značky a vánočních tradic, který Kofola upletla spolu se značkou Fusakle. Měkká a hřejivá kolekce ponožek, šál a čepic v krásném kofoláckém vánočním designu je dostupná na stránce www.kofola.cz a bude v nabídce až do vyprodání. Kofola jako již tradičně doplnila své portfolio o dvě vánoční limitované edice, tentokrát v příchutích Kofola Karamel a Kofola Jablko se skořicí.

Freshbar UGO nově občerstvuje cestující na Hlavním nádraží v Praze

Freshbar UGO nově občerstvuje cestující na Hlavním nádraží v Praze

Od října se mohou cestující na pražském Hlavním nádraží posilnit na cesty čerstvými produkty z nabídky UGO Freshbaru. Ve spolupráci s franšízantským partnerem Lagardére Travel Retail otevřel řetězec zdravého občerstvení UGO již svou 66. provozovnu. Zákazníkům nabízí pestrou nabídku zeleninových a ovocných šťáv a smoothies, teplých lehkých svačinek z grilu i pravidelně obměňované polévkové menu.

Skupina Kofola má za sebou úspěšné druhé čtvrtletí roku. Otevření trhu i správné načasování aktivit přispěly k výraznému růstu tržeb i provozního zisku EBITDA.

Skupina Kofola má za sebou úspěšné druhé čtvrtletí roku. Otevření trhu i správné načasování aktivit přispěly k výraznému růstu tržeb i provozního zisku EBITDA.

Skupina Kofola zveřejnila výsledky hospodaření za druhé čtvrtletí letošního roku, ve kterém se jí podařilo meziročně navýšit tržby o 23 % a provozní zisk EBITDA o 65 %. Hlavním důvodem je především výrazný červnový růst poptávky po otevření trhu včetně důležitého segmentu gastronomie. Prodeje podpořilo také počasí a volnější pohyb osob na všech trzích. Výsledkem jsou historicky rekordní červnové prodeje. A vzhledem k následnému pozitivnímu vývoji letní sezóny management Kofoly zpřesnil svůj odhad letošního provozního zisku EBITDA na rozmezí 1,08 – 1,15 miliardy korun.

Novinka: pramenitá voda Rajec BIO

Novinka: pramenitá voda Rajec BIO

Vyzkoušejte naši letošní novinku, ochucenou pramenitou vodu Rajec BIO a osvěžte se kouzlem čisté přírody. Obsahuje bylinky, ovocné šťávy a cukr pouze v BIO kvalitě.

Vinea se spojila s vybranými vinaři. Společně připomínají tradici hroznového moštu v Československu

Vinea se spojila s vybranými vinaři. Společně připomínají tradici hroznového moštu v Československu

Vinea ve spolupráci s šesti českými, moravskými a slovenskými vinaři lidem v Čechách a na Slovensku připomene tradici hroznového moštu – prvotřídního lokálního produktu. Jeho pití má spoustu benefitů a vedle vína je dalším ekonomickým pilířem, o který se mohou čeští vinohradníci a vinaři do budoucna opírat. Po letošním podzimním „moštobraní“ vznikne degustační sada Vinea Kumšt Moštu se šesti druhy Viney – každá z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Prémiové sady budou k dispozici v omezeném množství ve vybraných prodejních kanálech a reprezentují kampaň „Kumšt Moštu – příběhy vinic“. Ta podpoří tradici lokálního vinohradnictví a představí, jak vypadá rok vinaře a jeho cesta k hroznovému moštu.

Lahve z recyklovaného PETu patří k těm nejekologičtějším

Lahve z recyklovaného PETu patří k těm nejekologičtějším

Opakovaným používáním PET materiálu se z odpadu stává cenný zdroj. O 60 % vyšší cena lahve Kláštorná Kalcia ze 100% rPETu stojí za úsporou 90 % CO2 při její výrobě oproti PET obalům z primární suroviny.

Sušenky ze zbytků? Biopekárna Zemanka a UGO představují  novinku, která využívá suroviny bez plýtvání

Sušenky ze zbytků? Biopekárna Zemanka a UGO představují novinku, která využívá suroviny bez plýtvání

Biopekárna Zemanka a značka UGO představují zcela novou řadu cirkulárních sušenek a krekrů. Jako suroviny využívají lisované ovocné a zeleninové zbytky z výroby paskalizovaných čerstvých šťáv a další ingredience v bio kvalitě. Výsledkem jsou slané i sladké veganské Dužinky. Řada představuje čtyři nové produkty – řepné, mrkvové, řepno-mrkvové krekry a jablečné sušenky, díky nimž se měsíčně zpracuje na 180 kg kvalitních zbytkových surovin, které by jinak končily v odpadu.

Za východem slunce na Sněžku vyrazily i letos stovky dobrodruhů

Za východem slunce na Sněžku vyrazily i letos stovky dobrodruhů

Napadlo vás někdy vyrazit na noční dobrodružství za východem slunce na nejvyšší horu Česka a zažít tak jeden z nejkrásnějších turistických zážitků? Celkem 366 příznivců turistiky z celé České republiky neodradilo během prvního prázdninového víkendu proměnlivé počasí a zúčastnili se již 45. ročníku legendárního Nočního výstupu na Sněžku za východem slunce.

Načíst další